VOZY REALIZAČNÍHO TÝMU FORDEVER KLUBU
 

Nebudu chodit kolem horké kaše. Máme klub, pořádáme srazy a tomuto dění otevřely dveře právě naše káry. Pro ně je vyhrazena tato stránka - fotogalerie.

 klikněte si na káru, kterou chcete blíž poznat

 

Tranďácká sekce

 


1982 Ford Capri 3.1 X-Pack

Kuba Kouřil - kuba@fordever.cz

Tomuto Fordu Capri je zasvěcena samostatná webová stránka, kde máte mimo jiné možnost vidět jednotlivé etapy modifikací vozu, fotogalerie, speciální edice Capri, tabulky se všemi modely, zajímavosti ze světa, povídání o C.I. 5 a spoustu dalších informací : http://capri.fordever.cz

 


1969 Works Cologne Capri MKI RS2600 Replica
1965 Cortina MKI 2door
1970 Transit MKI hasič dlouhej vysokej
 
Karel Kostroň - karlos@fordever.cz
 
Karlův projekt Works Capri Mk1 je po letech poctivé práce bezmála u konce. Ruku v ruce s tímto projektem začala fungovat klubová divize Fordever Motorsport, která má i svůj separátní web.
 

   Z úplně jiného soudku je tento hasič, notoricky známý ze srazů FCB. Ideální zázemí pro stále se rozrůstající Kájovu rodinu.

S rodícím se Capri je však času určeného pro Transita stále méně, Karel uvažuje o jeho prodeji.

 

 


1971 Ford Taunus GXL Coupé 2,8 V6,
1982 Ford Granada Ghia Sedan 2,8i V6
Pavel Raszka - knudsen@fordever.cz

Pavlův Knudsen byl vyroben v Belgii pro pařížského prodejce Forda. Vůz má raritní barvu interiéru červená-bordeaux a vůz je lakován stříbrnou metalízou. Pavel nepatří k těm, kteří s renovací pospíchají a plánuje, že první kilometry bude jeho do detailu renovovaný Knudsen polykat v sezóně 2006. Oprava: 2007. Oprava: 2008. Oprava:2009. Oprava: 2010. Oprava: 2011.......

... zde zachycen při dlouhém rozjímání, zdali je završení renovace reálné do roku 2015


1974 Ford Cortina MkIII 2.3
Ford Transit Mk1
Tomáš Kozel - kozlotom@fordever.cz

Tomuto pruhovanému štěstí brumlá pod kapotou stará dobrá dvatrojka. Tomíno má v plánu dát auto pořádně dohromady, ale zatím si užívá života a trávení dlouhých večerů v dílně je mimo jeho plány.


Ford Transit Mk1 a Mk2
Ford Taunus Coupe GT
Ford Taunus 20m 2300RS
TAZ, maskot klubu - taz@fordever.cz

Tazova mysl byla nakažena adrenalinovým virem zvaným závodění, tak skočil na projekt FIESTA. Taz nechává tento projekt pár let dozrát, uvidíme, jak to dopadne.

 

Taz má ješte další povoz -  Tranďáka, kterého jistě znají účastníci srazů jako pojízdnou nástěnku - INFOBUS. Čím to, že se o tento vůz stále zajímají dopravní hlídky ?

Taz měl ambice dát dohromady Knudsena...

...ale do cesty se mu připletl Tom Kozel, který měl v plánu prodat raritní "pé sedmu". Taz ihned projevil zájem. Zbývalo jen vyřešit leasing a Taz se stal novým majitelem ! P7 zatím stojí bez hnutí a marně čeká na své lepší dny.

   


Ford Eagle SS
Petr Míček

Kdo by neznal modrého Eagla ? Petr s ním obráží veteránské srazy a všude s ním zaslouženě budí velkou pozornost. V menších aglomeracích domorodci jeho příjezd zaměňují s příletem UFO :) V motoristických plátcích se dokonce strhla polemika, co to je za auto - redaktoři Speedu to odhadovali na nějaký derivát repliky GT40. Hoši, pište raději dál o nových autech a komnatu s oldskůlama nechte radši zavřenou, jo ?


1979 Ford Capri Mk3 2.0 OHC
Martin Šamonil - chamonix@fordever.cz

Martin se při úpravách svého Capri nechal inspirovat americkou školou. Zpod zvýšené zádě vykukují široká kola. V Martinově hlavě se rodí další projekt, už má takřka vše potřebné pohromadě. Doufejme, že se tu zanedlouho objeví aktuální fotky.

 

 
Ford Escort Mk1 1300 "psí kost".
Lukáš Kloubec
 
Ford Granada Mk2 2.1D
Miroslav "Tata" Kloubec

Luki se svým tátou v roce 2002 dokončili renovaci tohoto kousku. Auto doslova zachránili před hrobníkovou lopatou, respektive před drtičkou v kovošrotu. Odměnou za jejich šikovnost a cit pro původní stav je jedno z nejhezčích aut u nás.

Nestor fordí party, Mira "táta" Kloubec, pořídil svou naleštěnou dieselovou Gráňu již v roce 1985. Tehdy většina z nás nemohla dle vyhlášky ani jezdit na předním sedadle vedle řidiče, natož ladit Fordy... :-)

...jaký otec, takový syn...


1965 Ford Transit "Bedouin" Mk1
Ford Transit Mk1 "vosa"
Ford Cortina MkIII
1985 Escort XR3i
Vlastík Kohoutek

Tento Transit se na podzim 2005 stal díky médiím nejznámějším "Tranďákem" v České Republice. Není se čemu divit, vždyť se svým datem výroby 09/1965 vyhrál soutěž o nejstaršího Transita u nás. A jak to tak vypadá, aspiruje na úlohu nejstaršího Transita na značkách v celé Evropě, ne-li na celém světě (!) Tento vůz byl vyroben v Kolíně nad Rýnem jako exportní kus pro Severní Afriku, ale do této destinace se nikdy nedostal, zřejmě z kontraktu sešlo a tak zůstal v Německu. Historie tohoto vozu u nás se datuje do roku 1979, kdy si jej dovezl nějaký domovník z Prahy. Po několika letech změnil majitele a stěhoval se do Plzně, kde však pobyl velmi krátce a definitivně přesídlil do Brna, kde sloužil jako obytný vůz až do roku 1995, kdy byl na posledním výletu v Itálii u moře. Poté byl odstaven a 3 roky na něj pršelo na parkovišti. V této fázi Tranďákova života vstupuje do hry Vlastík, který jej kupuje a začíná shánět díly na renovaci. Po opravě brzd vůz sloužil ke krátkým lokálním pojížďkám, aby úplně nezatuhnul.

Únor, 2006: Společnost FoMoCo Praha, která soutěž vypsala, hodlá participovat na renovaci "Nejstaršího", aby mohl být použit k reklamní kampani pro uvedení nové modelové řady 2006 na trh.

Květen, 2006: Vůz byl v rekordně krátkém čase kompletně zrestaurován. Po rozsáhlé opravě karoserie byl nastříkán originální barvou, která byla nalezena pod několika vrstvami žluté, černé, ....

Červenec 2010: Transit je několikátým rokem odstaven, Vlastík nemá prostředky na jeho plné zprovoznění. Je to škoda, nejstaršího začíná opět ohlodávat zub času.


Ford Cortina Mk1 - počet vozů však neustále roste
1981 Ford Transit 2.4 diesel power
Jaroslav Florian - vlkodlak@fordever.cz

Ne, velká fotka vlevo není převzata z dobového prospektu, to je opravdu část (!) Vlkodlakova vozového parku. Jarka známe již delší dobu - léta jezdí Cortinou na klubové akce. Je také autorem mnoha povedených fotografií z okruhu či srazů. Takže bylo jen otázkou času, kdy se tento maník posedlý Cortinami stane členem realizačního týmu. Je ortodoxním a také hodně hlasitým zastáncem originálního stavu vozidel, takže ladiči s ním trochu obtížně naleznou společnou řeč.

Vlkodlak neustále kupuje, sbírá a shromažďuje další a další vozy, odhadem jich bude k 07/2010 více jak 60. Ano, ta číslovka není překlep. Ze všech aut však bývá pojízdný maximálně jeden kus. Neznalý člověk by začal pochybovat o Vlkově svéprávnosti :)

Transit yellow diesel power se přesunul od Bufana k Jarkovi